Δέσμευση της DEMO αποτελεί η διεξαγωγή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της με ακεραιότητα, ηθική ευθύνη και σε συμμόρφωση πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία, τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρίας, τον Κώδικα Δεοντολογίας και Επαγγελματικής Συμπεριφοράς. Η DEMO αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα κάθε εργαζομένου σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς διακρίσεις, βία και παρενόχληση και δεν ανέχεται καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιασδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο.
Παράτυπες συμπεριφορές, σκόπιμες και μη, επηρεάζουν αρνητικά το περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους μας, οι οποίοι είναι η πρώτη μας έννοια, αποτελούν όμως ταυτόχρονα και την πρώτη και καλύτερη γραμμή άμυνας της εταιρείας κατά των παραβιάσεων του πλαισίου δεοντολογίας της και των σχετικών νομοθετικών διατάξεων.
Στην προσπάθεια διασφάλισης ενός υγιούς και φιλικού περιβάλλοντος εργασίας για το σύνολο των εργαζομένων της, η εταιρεία μας καθιερώνει έναν δίαυλο επικοινωνίας για εσωτερικές αναφορές και καταγγελίες περιστατικών παραβίασης του πλαισίου δεοντολογίας και των σχετικών νομοθετικών διατάξεων, ενθαρρύνοντας όλους τους εργαζόμενους να μιλούν ανοιχτά.
Παραμένουμε πιστοί στις Αξίες μας (Ethos) και προάγουμε ένα ηθικό και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας αντιδρώντας άμεσα σε κάθε συστηματική ή ουσιώδη παραβίαση του κώδικα δεοντολογίας. Με αυτόν τον τρόπο, προστατεύουμε την εταιρεία μας, τους εργαζομένους μας και τους συνεργάτες μας.
Πότε πρέπει να χρησιμοποιείται η υπηρεσία;

Σας ευχαριστούμε για την πρόθεσή σας να αναφέρετε την ανησυχία σας.

Η αναφορά μιας ανησυχίας όταν κάτι δε φαίνεται σωστό δείχνει την ακεραιότητά μας και ότι έχουμε τη δύναμη να πράξουμε το σωστό, αποτρέποντας παράλληλα πιθανή κακή συμπεριφορά. Μιλώντας δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον και συνολικά για την επιχείρηση.

Εάν αναφέρετε μια ανησυχία, θα αντιμετωπιστεί με το κατάλληλο τρόπο προστατεύοντας την ανωνυμία σας.

Η Demo Α.Β.Ε.Ε δεσμεύεται να προστατεύει τους καταγγέλλοντες από τα αντίποινα. Τα αντίποινα είναι ένα σοβαρό παράπτωμα που δε θα γίνει ανεκτό, και οποιοσδήποτε εργαζόμενος της Demo Α.Β.Ε.Ε πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια εκδίκησης εναντίον οποιουδήποτε καταγγέλλοντα θα λογοδοτήσει.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν είναι έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα SpeakUp δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για θέματα έκτακτης ανάγκης που απαιτούν άμεση ειδοποίηση.

Οι αναφορές που υποβάλλονται μέσω αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να μη λάβουν άμεση απάντηση. Εάν χρειάζεστε βοήθεια έκτακτης ανάγκης, επικοινωνήστε με τις δημόσιες υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.